17 Haziran 2015

Hoşgeldin RAMAZAN

İşte en kıymetlı ay...Evlerin huzur dolduğu bereketin eksik olmayan ayı...Sabrın ,anlayışın tahammülün fazla oldugu ay...Hoşgeldin Ramazan...Kalbimizi ,bedenimizi ,ruhumuzu temizlemeye hoşgeldin herkese hayırlı Ramazanlar dostlar.Burdan uzak kaldım malesef genelde instagramdayım isterseniz buyrun @defnekurabiye olarak beklerim:)suanda telefondan yazdigim icin  kısa not tutuyorum Rabbim hepimizin dularını kabul etsin kucak dolusu sevgiler...

11 Mayıs 2015

Doğuş Otomotiv Trafik Hayattır!

Önemli olan ne kadar hızlı vardığınız değil, nasıl vardığınız...
Trafikte aşırı hız yapmayın! Çünkü Trafik Hayattır!

Aşırı hız son yıllarda kazaya sebep olan unsurların başında yer alıyor. Özellikle gençlerin yaptığı trafik kazalarının çoğu aşırı hız nedeniyle meydana geliyor. Doğuş Otomotiv’in kurumsal sorumluluk markası Trafik Hayattır, ‘aşırı hız’ı konusunu ana mesajları arasına alarak projelerini kurguluyor.
Dünya Sağlık Örgütünün raporuna göre trafik kazalarındaki ölümlerin yaş grubu analizinde diğer ölüm nedenleri arasında 15-29 yaş grubu birinci sırada yer alıyor.   Bu durum gençlere yönelik trafik güvenliği kampanyalarının acil olarak arttırılması gerektiğini gösteriyor. Trafik Hayattır platformu bu noktada çok önemli inisiyatifler alarak önemli projeler geliştirdi; 4 senedir devam eden Trafik Güvenliği Uzaktan Eğitimi projesinin üniversitelerde seçmeli ders okutulmasının yanı sıra, 2014 yılında radyolarda yer alan ‘aşırı hız’ radyo spotu da dikkat çeken bir diğer proje oldu. İki projede birçok önemli ödül aldı. Bu ödüllerden en çok gurur veren ise 2014 Birleşmiş Milletler Genel Kurultay’ın da iki projenin Avrupa’da trafik güvenliğiyle ilgili örnek uygulama seçilmesi oldu.

Trafik Hayattır, ‘aşırı hız’ ile  ilgili projelerine yenisini ekledi ve her birinde farklı trafik güvenliği mesajlarının verildiği bir animasyon serisi üretti. Aşırı hız konulu animasyonda her gün trafikte rastladığımız hatalar vurgulanıyor.  Çocuğunu almaya giden bir babanın trafikte kalmasını ve sonrasında hız yaparak girdiği emniyet şeridinde kaza yapmasını anlatan animasyondan hepimizin çıkaracağı dersler var.
Bir boomads advertorial içeriğidir.

2 Aralık 2014

Elmalı Turta

Bu havaya yakışan en güzel tatlıymış megerse cok sevdigimi soyluyemicem ama denenmesi gereken bir tarif hamurda yumurta olmamasi beni sasirtti hatta eksik mi diye dusundum ama degil olculer tam hadi bakalim kolay gelsin ☺
❤Yarım su bardağı sıvı yağ
❤Yarım su bardağı yoğurt
❤2 yemek kaşığı pudra şekeri
❤1 kabartma tozu
❤1 vanilya
❤Alabildiği kadar un

Elma harcı için:
❤4-5 elma
❤1 tatlı kaşığı tarçın
❤1 su bardağı toz şeker
❤isteğe göre fındık yada ceviz içi eklenebilir..
Derin bir kapta önce hamurumuzu hazırlayalım ve üstünü kapatıp dinlenmeye bırakalım.

Elmaları rendenin iri kısmında rendeleyip tavaya alalım. Üzerine 1 bardak şekeri ekleyelim. Bir süre sonra suyunu verecektir elmalar. Suyunu çekene kadar pişirelim sulu kalırsa hamurumuzu bozabilir. Soğumasını bekleyelim, en son tarçını koyup karıştıralım.

Borcamı yağlayıp hamurumuzun yarısından biraz daha fazlasını alt kısmına yayalım her tarafı eşit olacak şekilde. Üzerine elmalı harcımızı yayalım. Kalan hamurlarıda resimde gördüğünüz gibi ince uzun şekiller vererek kafes şeklini verelim. 160 derece fırında pişirelim. En son servis ederken üzerine pudra şekeri ile süsleyebilirsiniz. Afiyet olsun.
(Bende ilk defa denedim) tarif #kübratunalıdemir e aittir guzel ama elma harcini cok koymayin hamur biraz yumusak oluyor ☺

25 Ekim 2014

Cupcake Aşkına

Cupcake cılgınlığı bir hastalık olsa gerek :)))Galiba bende tutuldum buna tedi magazalarinda bu urun 4.99 suna 5tl desek daha iyi olur cok ciciler dimi :)

2 Ekim 2014

Evrenin Mesaji

Şimdi bu foto size enerji vermez mi?Ceviz kırıyorsunuz bakıyorsunuz kalp ❤gününüz güzel geçmez mi:)Hadi bakalim benim ki güzel başladı umarim guzel ilerler saatler ;)Bu fotoya anlamlı söz paylaşmak farz .
Peygamber Efendimiz
“İnsan vücunda öyle bir parça vardır ki ; o iyi olduğu zaman bütün bedenin işleri iyi ve güzel olur . o bozulduğu zaman , bütün vücut bozulur . dikkat edin o parça kalptir .” demiş cokta güzel söylemiş...Kalbinize iyi bakın ;)

1 Ekim 2014

The Body Shop

Vücüt kremi ve dudak nemlendiricisi  bu ikili harikaaaa hele kokulari beni benden alıyor.Vücüt kremi iki kısımlı biri yogun digeri hafif ve vanilyali super şiddetle tavsiye edilir
Dudak nemlendirici hindistan cevizli benim en sevdigim koku :)nemlendiriciği sürüyorum ama iyi mi kötümü bilemicem resmen yiyorum yaaaa kokusu tahrik ediyor ye diye :)))Neyse yolunuz düşerse kesin bu ikiliye el atın derim ;)

30 Eylül 2014

Kolonya Çılgınlığı

En masunu benim :)Herkes raflarda koku seçme telaşında heeeee bide ya kalmazsa.Bayrama yakin yapilan en karlı indirim :))cikolata yerine mis kokulu kolonyaya ne dersiniz koşun tükenmeden alın :)))Tercihleriniz mediterrane ve osmanthus olsun harika ;)