18 Ağustos 2018

Özlem Dolu Merhaba...

Klasik bir başlangıç yapayım :)Uzun zamandır bakmadım kimseyi kontrol edemedim.Unuttum çoğunuzu inanın...İnstagram bozdu buranın büyüsünü oysa ki ne sıcak ortamdı.Özledim herkesi beni unutmayanlar kendilerini hatırtlatsın inanın yazarken zorlandım unutmusum düzenlemeyi etiket olayını şaka gibi.Bugün ısınayım biraz inşallah çok ara vermeden yokluyacağım burayı 
 
Gelmişken güzel bir tarifle başlangıç yapayım :)
inanın bağımlılık yapan bir kurabiye her zaman yapamıyorum çünkü maşallah leblebi gibi yiyiyorum:))
Kendinize güveniyorsanız buyrun tarif
Çörek otlu kurabiye ❤️
150gr tereyag
1su bardagi sivi yag
1yumurta (beyazi icine sarisi disina)
2yemek kasigi seker
3yemek kasigi sirke
1tatli kasigi tuz
3yemek kasigi corek otu
1adet kabartma tozu
Aldigi kadar un(yaklasik 4su bardagi kadar)
Tum malzemeleri yoguruyoruz 180derecede pisiriyoruz.Benim gibi ustune bastirmayin kurabiyenizi yoksa top halinden cok yayilmis gorunumunde olur hadi bakalim mutfagaaa

Hiç yorum yok: