20 Şubat 2012

Dağıt Defne Dağıt ,Topla Nani Topla:))

Çok seviyorum bu cici avizeyi İkea sağolsun:)


başıma bela oldular hergün yeri değişiyor odanın içinde arıyorum nerde diye :)

odayı farkettim neden :)temizlik halindeydimde ondan:)

bak işte bir tanesıde burda:)))

:)))))





kavuşturdum hepsini:)

Anne eli değdiği nasıl belli:)



Dağınık kız Defne:)Ne yaparsam yapayım dağınık:)Belki ben çok derli toplu değilim ama dağınıkta sayılmam kime benzedi bilmem:)Odasını  talan etse sadece sorun yok şimdi salona taşıyoruz oyuncaklarımızı:)Öncesi sonrası halinde paylaştım:)O dağıtsın ben toplıyayım:)

9 yorum:

Unknown dedi ki...

Anneleri seviyorum:)Hatta kadınların,kendim dahil,en çok "anne" formatını seviyorum:)

Kiymet dedi ki...

canim :P
ben bu postu cok sevdim desem :d
baslik zaten super, kareler cok seker =D avizeye bayildim...
oyuncaklar benim olsun istedim :)
aah aaaah sen kizinin odasini, ben kardeslerimin odasini...
kucucklukten alistirmak lazim diye dusunuyorum :D
kolay gelsin sana canim
sevgiler

Necla Şölen dedi ki...

Ahh bu kızlar ahhh:=))) Hiç annelerine çekmemişler:=)))

Tarkanın Annesi dedi ki...

Malesef seninkinin daha beteri bizim evde var odasında yer gök oyuncak hepsini yığıyor ben toplayıp düzeltiyorum o bozuyor artık bende çok toplamıyorum biliyorum ki dağılacak napayım

VuslaT dedi ki...

onun canı sağ olsunda sen topla necla.:))
anne olmak demek o dağıtacak sen toplıyacan o çalışacak-başarılı olacak sen gururlanacan demek.

Stil Direktoru dedi ki...

Çatlak ya ahahah çok seviyorum kızım ben seni! Yalnız eve uysa benim de bu lambanın yastığı vs her şeyinde gözüm var kuzum.

balböcükleri dedi ki...

kaderimizse çekeriz.napalım canları sağolsun.

naninin günlüğü dedi ki...

Deniz Zehra cennet anaların ayağının altıydamıs yaa:)boşa dememişler:)

Küçük Şeyler saol canım benim:)

Necla Şölen valla ne güzel söyledin be necla:)

Tarkanın Annesi :)))o zaman halıme şükür:))

VuslaT :)))bazen yoruluyorsun yaaa düşünsene gund ebır değil bır kaç kere:)

 Stil Direktörü  :)))Asıl biz seni seviyoruzzz cansın can:) :*:))ikea nın herseyınd egözüm var edam benım:)


balböcükleri valla yaaaa canları sağolsun cok dogru dedın:)

Unknown dedi ki...

ne kadar güzel bir oda bu böyle :)