8 Mart 2012

Bize Her gün 8 Mart...

Dünya kadınlar gününüz kutlu olsun hanımlar.Bizim önemimiz bir güne sığmaz ...Hem anayız hem babayız hem çalışan ,aşcı,terzi,öğretmen...Yaratıcı sevgi dolu istediğinde herşeyi elde eden en önemlisi koca yüreğimiz var bizim.Erkeklerin gücü sadece bedensel olarak bir kadın ne dertleri yükler sırtına ne sıkıntılarla boğuşur.Pes etmez savaşır...Valla kelimeler yetmez bizi anlatmaya...

Epeydir yazmıyordum herşeyi bir araya topladım kısa kısa benden kesitler size :)


prenses uykuda:)


hafta bir kahvaltı şart:)

aynanın iki yüzü:)

   

huzur için arada uğramak şart:)

Yalova'mızın sahili terapi:)


Termalimizin güzelliği



Anne bu köpek bizim olsun sahibi yok:)



Defnenin çantasından çıkanlar ufacık çanta neleri taşıyor:)




Yalova ya yolunux düşerse mutlaka yiyin derim Patates ekmek:)bol turşulu olsun ama:)

günün anlam ve önemi...

çok doğru:)

aşkımmm

sanatım:)

11 yorum:

nanemaydonoz sofrasıGÜL dedi ki...

bi çok şeyi ne güzel anlatmışsın.özellikle sorunlu erkek vardır koptum yani çok doğru:)

Necla Şölen dedi ki...

Resimlerle çok güzel anlatmışsın canım.... resimler de çok güzel, sanatın da çok güzel olmuş:=)

VuslaT dedi ki...

hER GÜNÜN ÇOK MUTLU OLSUN. KADINLAR GÜNÜN GÜNLERİNNN ÖZEL GEÇSİN. mUTLULUKLAR...

naninin günlüğü dedi ki...

nanemaydonoz.blogspot.com :))aynen canım yalan mı ama:)))biz dört dörtlük olmasaktan onlardan daha iyi oldugumuz kesin:)

Neclacım ihmal ettim ya sizi hemen geziyorum blogunu çok uzak kaldım herkesten:)

Vuslat Saol canım:)

naninin günlüğü dedi ki...

nanemaydonoz.blogspot.com :))aynen canım yalan mı ama:)))biz dört dörtlük olmasaktan onlardan daha iyi oldugumuz kesin:)

Neclacım ihmal ettim ya sizi hemen geziyorum blogunu çok uzak kaldım herkesten:)

Vuslat Saol canım:)

Kiymet dedi ki...

ne guzel kareler oyle :)
orda bi prensesgordum, yerim ben onuuu! masallah ona :) cok seker gercekten :)
bu postu cok cok sevdim <3

Adsız dedi ki...

Resimlere bayıldıımm :)

Bu arada kızınız da çok tatlı, Allah bağışlasın.

Köpeklerden korkan biri olarak, kızınızın cesaretini de alkışlıyorum. Köpek gördüğüm zaman hemen sıvışırım neresi olursa olsun, bir de yanına gidiyor vay bee :)

Geç oldu ama 'Dünya kadınlar gününüz kutlu olsun'

naninin günlüğü dedi ki...

küçük şeyler :) teşekkürler canım:)

Dilara Aksoy çok teşekkürler canım:)korkmaması için sevmeye alıştırdım surekli severek yaklaştım korkmaz saldırmadığı sürece:)senind ekutlu olsun tatlım bıze hergun 8 mart :)

SeneminYemekleri dedi ki...

resimler bir harika fotoroman gibi izledim :)

AdanınAnnesi dedi ki...

o patatess ekmekkk nasıl güzel bişey yaahuuu :))

Tuba Sönmezöz dedi ki...

Çok doğru :))farklı ve doğru bir bakış açısı


'' blogger anneler birbirini izliyor, ben seni izlemeye aldım, bende seni bloguma beklerim ''